תוכן עניינים
Behance היא פלטפורמה שבה מעצבים, מאיירים וצלמים שואפים יכולים להעלות את עבודתם ולמצוא הזדמנויות. זוהי גם פלטפורמה מצוינת לעסקים לחפש כישרונות חדשים.
היא פלטפורמת אמנות שנותנת לאמנים הזדמנות להציג את עבודתם לעולם. פלטפורמה זו עברה מספר שינויים מאז השחרור הראשון שלה ב-2007.
ישנן שלוש דרכים בהן אתה יכול להשתמש ב-Bhans היום: פרסם את העבודה שלך (כל דבר מציורים, רישומים או סקיצות), צור אתר תיק עבודות משלך עם כל נושא שתרצה בפלטפורמה זו, או השתמש בו ככלי שיווק דיגיטלי על ידי שליחת תיקי העבודות שלך ועובד בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו אינסטגרם או טוויטר. Bhans הוא אתר מיקרו-בלוגים שבו אנשים יכולים לשתף את מחשבותיהם באופן אנונימי; לא רק מחשבות אלא גם השראה ורגשות באמצעות תמונות, סרטונים, ציטוטים, מאמרים וכו’.
Behance היא פלטפורמה מבוססת ענן המאפשרת לאמנים ומעצבים ליצור, לשתף ולאחסן את תיק העבודות שלהם. זה נחשב לאחד מאתרי הפורטפוליו המקוריים המקוונים.
היתרון בשימוש ב-Behance הוא בכך שהיא מספקת שיטה קלה לשיתוף העבודה שלך עם מעסיקים או לקוחות פוטנציאליים על מנת לבנות את הרשת המקצועית שלך. אתה יכול גם לחפש אמנים ומעצבים אחרים ולקבל מהם משוב על העבודות שלך.
Behance היא אחת מפלטפורמות הפורטפוליו המקוונות הפופולריות ביותר. זה נועד לעזור לך להציג את הכישורים שלך, להתחבר לאנשים ולבנות קהילה תוססת של אמנים ואנשי מקצוע.
השימוש ב-Behance יכול להקל עליך למצוא הזדמנויות חדשות ולקבל משוב על הפרויקטים שלך. פלטפורמה זו היא גם מקום אחד שבו אתה יכול למצוא עבודה עצמאית או חלקית הרלוונטית למערך הכישורים שלך.
אם אתה מחפש ללמוד מיומנות חדשה; Behance מספקת הדרכות, אירועים, משאבים, תוכניות הדרכה וכל מיני תוכן למידה, שיעזרו לך לצמוח כאמן.
Behance היא פלטפורמת עיצוב יצירתי בקוד פתוח עבור יחידים ומעצבים מקצועיים כאחד. הוא מספק תיק עבודות וקהילה מקוונים למעצבים, מוזיקאים, סופרים, צלמים, אמני תלת מימד, צלמי וידאו ויצירתיים רבים אחרים כדי לחלוק את עבודתם עם העולם.
Behance היא פלטפורמה שהולכת וגדלה עם בסיס משתמשים גדול. זה הפך אותו לכלי חינוכי מושך מאוד עבור אלה שזקוקים להשראה או למצוא פרויקטים חדשים שהם יכולים לעבוד עליהם. אבל מה היתרונות של שימוש בפלטפורמה זו?
חלק מהיתרונות של השימוש ב-Behance כוללים:
– זה מאפשר לך להציג את העבודה שלך באינטרנט, מה שאומר שתהיה לך יותר חשיפה מאשר אם היית מפרסם אותה זה עתה בחשבונות המדיה החברתית שלך.
– ההיבט הקהילתי של פלטפורמה זו מאפשר לך לקבל משוב מקריאייטיבים אחרים, דבר המועיל לשיפור מערך הכישורים שלך.
– תהיה לך גישה למשאבים רבים ושונים בהתאם לסוג הפרויקט שאתה עובד עליו כמו אתרי אינטרנט ומדריכים שיכולים
שפות עיצוב מוגדרות על ידי מערכת כללים ואלמנטים.
מטרת העקרונות הללו היא לעזור ליצור זהות מותג ניתנת לזיהוי ועקבית בכל המוצרים או השירותים שלו. מבחינת עיצוב, ישנם שני היבטים שבאים לידי ביטוי. ראשית הם האלמנטים הגרפיים – כמו קנה מידה, צבע, איזון, היררכיה והרמוניה. שנית היא הטיפוגרפיה – כמו גודל ומשקל לטקסט, גופן, משפחת גופנים וסגנונו (מודגש, נטוי).
חוש עיצובי הוא היכולת לזהות עיצוב טוב מעיצוב רע. אנחנו צריכים תמיד להיות מודעים למה שאנחנו רואים סביבנו כשמדובר בעיצוב משהו חדש כדי שנוכל להימנע מטעויות שעלולות לעלות לנו הרבה יותר בעתיד.
חיוניות היא אחד העקרונות החשובים ביותר שאתה צריך לשלוט על מנת ליצור שפה עיצובית מוצלחת. עיקרון נוסף הוא אחדות: לשפה עיצובית צריכה להיות מטרה אחת שעוזרת להגדיר את מטרתה בחיים או לבלוט אותה בין שאר העיצובים
—
שפת עיצוב היא מערכת של סטנדרטים או כללים המספקים כיוון וקווים מנחים כיצד מוצר צריך להיראות. טיפוגרפיה עוסקת בשימוש בפונטים, גדלי גופנים ומרווחים ליצירת טקסט קריא. אלמנטים עיצוביים כוללים צורות, צבעים ומרקמים.
חוש עיצוב הוא העיקרון החשוב ביותר בשפת העיצוב. הוא מספק הנחיות לגבי מה להשתמש, במה לא להשתמש, היכן למקם אלמנטים מהעיצוב שלך וכן הלאה.
—
טיפוגרפיה היא האומנות והטכניקה של סידור הכתב על מנת להפוך את השפה הכתובה לקריאה. זה כרוך בשימוש בגופן, גופן, מרווח אותיות, קריאות, מוביל (מוביל הוא הרווח בין שורות טקסט) ורווח לבן בפריסה.
טיפוגרפיה היא צורה של תקשורת חזותית המשמשת ליצירת טקסט שהוא גם נעים וגם שימושי לקורא שלו. בעיקרו של דבר, טיפוגרפיה היא אמנות סידור הכתב עם כוונות שונות כמו לקרוא בצורה ברורה יותר, להיראות מושך יותר או להיות קריא יותר.
ישנם שלושה כללים עקרוניים בכל הנוגע לטיפוגרפיה: גודל, מוביל ומקור. לכן חשוב למעצבים/מפתחים/מחברים לדעת את הגדלים שלהם על מנת שלא יהיו להם חוסר התאמה או מרווחים לא עקביים מלבד אי עקביות בריווח עקב גדלי נקודות משתנים באותיות. מלבד העקרונות הללו, חוש העיצוב צריך להנחות אותך בעת יישום כישורי העיצוב שלך תוך שמירה על עקרונות אלו.
טיפוגרפיה היא אחד ממרכיבי העיצוב החשובים ביותר שמעצבים את האסתטיקה הכוללת של דף אינטרנט או כל סוג אחר של תצוגה. הוא כולל ידע מעמיק על עיצוב ושימוש בפונטים שונים, סגנונות גופנים, מרווחים וקנה מידה טיפוגרפי.
העקרונות של חוש עיצוב כוללים באילו אלמנטים יש להשתמש בתהליך העיצוב. לעולם הטבע יש השפעה עמוקה על בני האדם והוא שולב בהיבטים רבים מהטבע ועד לסגנון הפרט.
כללי הטיפוגרפיה מתפתחים ללא הרף עקב ההתפתחות המתמדת בטכנולוגיה ובשימוש וכן מגמות UI מבוססות טכנולוגיה. מרכיבי המפתח המכוסים כוללים גודל גופן, משקל, מקרי שימוש לפריסת טקסט, מה שנחשב לטקסט קריא, סולם טיפוגרפי מתאים למדיומים שונים כגון מדיה מודפסת או דיגיטלית.
—
עיצוב הוא חלק מהותי בכל מוצר. יש לזה קשר רב עם האישיות, המותג והייעוד של החברה. ישנם עקרונות עיצוב רבים שהתפתחו עם הזמן וכן אלמנטים עיצוביים המשמשים בהקשרים שונים.
אלמנטים עיצוביים: קומפוזיציה ומבנה חזותי, תורת הצבעים, טיפוגרפיה
עקרונות עיצוב: עקרון הגשטאלט, עקרון המקביליות
עיצוב הוא היכולת לעצב או לשנות מה אנשים בעזרת המוח שלהם. ניתן ליישם אותו בתחומים רבים ושונים כמו עסקים, פרסום, עיצוב, אופנה ועוד רבים.
עקרונות העיצוב הם כללים שמעצבים משתמשים בהם כדי להנחות את תהליך קבלת ההחלטות שלהם. הם הוקמו לראשונה על ידי Citellus בשנת 1878 ומאוחר יותר פותחו על ידי ד”ר יוזף אלברס בשנת 1936.
כדי להבין איך מוצר נראה ומרגיש, עלינו להבין את האלמנטים העיצוביים המרכיבים את המראה שלו. אלמנט עיצובי הוא אותם דברים שמרכיבים את הצורה ופלטת הצבעים של אובייקט ספציפי
אלמנטים עיצוביים:
– קו
– צורה
– צבע
– מרקם
—
ישנם אנשים רבים אשר אובססיביים לבחירת צבעים. ניתן לראות זאת בעולם עיצוב הפנים והאופנה שלהם.
העקרונות של חוש עיצוב יכולים לעזור למי שרוצה להצטרף לתעשייה לנווט בעולם בחירת הצבעים. בעת אימוץ הכללים הללו, המעצב צריך לזכור שהם רק חלק אחד ממכלול גדול יותר.
בחירת צבע נכונה היא רק חלק אחד של עיצוב משהו מוצלח – אתה גם צריך להבטיח שלצבעים שלך יש ניגודיות מתאימה, צבעים משלימים וגורמים חשובים אחרים בחשבון.
—
עם כל כך הרבה כלי צבע שונים הזמינים בתעשיית הטכנולוגיה, קל להיות מוצף עם מספר האפשרויות והשילובים שלהן. להלן מספר הנחיות כלליות כיצד לבחור פלטת צבעים באמצעות גלגל 12 הצבעים המסורתי.
אין חוקים, רק הנחיות:
אין כלל שמתאים לכולם לגלגל הצבעים בכל הנוגע לבחירת צבעים לעיצוב שלך. זה ישתנה בהתאם למה שאתה מעצב, איפה אתה מעצב ולמי אתה מעצב. התחשב בקהל שלך ויישם את הטיפים האלה בצורה המתאימה לו ביותר.
הדברים החשובים ביותר בבחירת צבעים הם:
שקול את האישיות והטון של המותג שלך
גלה אילו צבעים הגיוניים יחד או לא עובדים טוב ביחד
צבע הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בעיצוב. זה עוזר בהעברת הזהות והמסר של המוצר שלך לקהל היעד שלך. כדי להצליח צריך לדעת מה הם כללי הצבע וגם לעקוב אחריהם.
—
עקרונות עיצוב הם הקווים המנחים לתחום מסוים. הם מספקים בסיס כיצד לגשת לעיצוב וליצור מוצרים.
עקרונות העיצוב עוסקים לא רק במה שגורם לאובייקט להיראות טוב או רע אלא גם על איך הוא גורם למשתמש להרגיש. אתר אינטרנט מעוצב הוא לא רק אטרקטיבי אלא גם קל לניווט. מוצר שנראה יפה אך קשה לשימוש ייכשל במטרתו בגלל חוסר יכולתו לספק את התוצאה הסופית שהמשתמש רוצה.
—
מעצב הוא אדם שיש לו את הכישורים ליצור פתרונות עיצוב באמצעות מחקר, תהליך ואבות טיפוס. הם עשויים להיות ידועים גם כמעצב גרפי או אמן חזותי.
עקרונות העיצוב הנפוצים הם: בהירות ופשטות בצורה, איזון, לכידות, הרמוניה של צורה וצבע, אחדות צורה ותוכן, חזרה על דפוס או קצב, סימטריה או אסימטריה, מגוון ניגודיות והדגשה
—
עקרונות העיצוב החשובים ביותר הם פשטות, אחדות ואיזון.
חוש עיצובי הוא יכולת של המוח ליישר דברים באופן טבעי באופן הגיוני מבחינת ההיגיון.
מעצבים צריכים להיות בעלי הבנה של המוח האנושי. קראו על איך המוח שלנו עובד ואיך הוא עובד עם עיצוב לפני שאתם מתחילים לעצב משהו.
—
עקרונות עיצוב הם עמוד השדרה של העיצוב. עבור מעצבים גרפיים ומנהלים אמנותיים, הבנת העקרונות הללו יכולה לעזור להם ליצור עבודה איכותית.
מעצבים צריכים להיות מודעים לחשיבות של שמירה על עקרונות עיצוב. אם הם יפסיקו לדאוג לעקרונות האלה, הם יתחילו להתמקד ביצירתיות שלהם במקום וזה עלול להוביל לחוויית משתמש גרועה עבור קהל היעד שלהם.
עקרון העיצוב החשוב ביותר הוא הפשטות. זה חל על כל דבר, החל מסמלים, אתרי אינטרנט, לוגואים ופליירים כדי לשמור על דברים פשוטים עבור המשתמשים.
—
ישנם שלושה עקרונות של חוש עיצוב. עקרונות אלו הינם בסיסיים לתחום העיצוב הגרפי, ולכן יש להקפיד עליהם לפני כל דבר אחר.
העיקרון הראשון, אחדות, אומר שהכל בפרויקט צריך לעבוד ביחד. זה כולל את האלמנטים השונים בפרויקט, כמו טיפוגרפיה וצבע. בלעדיו, הכל לא יתמזג כמו שצריך ויראה מופרך.
העיקרון השני הוא ניגוד; עיקרון זה מחזק את העיצוב בכך שהוא הופך את מה שחשוב לבלוט ממה שלא. זה גם מוודא שהיצירה תיראה נקייה ומסודרת וקל לפרש אותה עבור כל צופה או משתמש.
העיקרון השלישי הוא החזרה; זה מתייחס לאופן שבו דברים זהים או דומים חוזרים על עצמם בפרויקטים מבלי לשנות את המראה או המשמעות שלהם בפרוייקטים. ניתן לעשות זאת באמצעות דפוסים וסגנונות על פריסות או גופנים לאורך יצירה שלמה
ככל שעולם העיצוב משתנה, יש הרבה תפקידים חדשים שמעצבים לוקחים על עצמם.
חלק מהמעצבים מתמקדים באיור ואחרים מתמקדים בזהות המותג. יש גם אמנים שעושים עבודות עיצוב גרפי לבד או בקבוצות. העיקרון החשוב ביותר שיש לזכור הוא שאמנות צריכה להיות כנה לאישיות המותג ולמה שהוא מייצג.
ככל שהטכנולוגיה הדיגיטלית והעולם השתנו, כך השתנו גם עבודתם של מעצבים. אין עוד רק מנהלי אמנות, מאיירים ומעצבים גרפיים – יש כיום גם מעצבים גרפיים עצמאיים, מומחי מיתוג וכו’. למרות השינויים בתפקידים אלה, עקרונות מסוימים נשארים קבועים: התמקדות בתקשורת ברורה בפשטות ויושר, כמו גם בהבנת הפרט. ערכים של כל בעל עניין המעורב בתהליך העיצוב
—
תוכנת עיצוב גרפי הקלה על מעצבים גרפיים עצמאיים למצוא עבודה. זה גם עוזר להם בבניית תיק השקעות נגיש יותר ללקוחות.
כיום ניתן למצוא מעצבים גרפיים עצמאיים בכל ענף בעזרת כלים ותוכנות מקוונות. זה הוביל לתחרות מוגברת בין מעצבים גרפיים מקצועיים והקשה עליהם להתחיל.
זה אומר שבדיוק כמו הופעת המחשבים, אנחנו מתחילים לראות שינוי באופן שבו אנשים יוצרים תוכן או יוצרים גרפיקה וויזואלית לעבודתם – כל אלו מאפשרים תהליך יעיל ויצירתי יותר.
—
תוכנת עיצוב גרפי התפתחה לשלב חדש שבו היא כוללת יותר יכולות למשתמשים. לדוגמה, התוכנה מסוגלת ליצור מספר בלתי מוגבל של עיצובי לוגו ועיצובי תלת מימד.
מעצבים גרפיים עצמאיים משתמשים בכלים דיגיטליים כדי ליצור סוגים שונים של פרויקטים של עיצוב גרפי בעתיד. הם לא רק משתמשים בתוכנה אלא גם משתפים פעולה עם לקוחות. לחלק מהמעצבים הגרפיים העצמאיים יש אתרים משלהם שבהם הם מציגים את עבודתם.
—
תוכנת עיצוב גרפי מאפשרת ליצור צורות ועיצובים שונים. זה נהדר עבור אלה שאין להם כישורי עיצוב או אלה שרוצים להיכנס לתעשייה.
לחלק מתוכנות העיצוב הגרפי יש גם פונקציה של מעצב לוגו המאפשרת ליצור לוגו במהירות. מעצבי לוגו הם בדרך כלל מעצבים גרפיים עצמאיים שיוצרים לוגואים גם לעסקים, אתרי אינטרנט ופרויקטים אחרים.
מעצבים גרפיים משתמשים בפורטפוליו שלהם בצורה של גרפיקה תלת מימדית כדי שיוכלו להציג את יכולתם בתעשייה היצירתית.
—
מעצבים גרפיים עצמאיים יכולים לבחור לעבוד עם לוגו סטנדרטי, עיצוב אתרים, גרפיקה תלת מימדית וכו’ עם סוג זה של עבודה.
מעצבים גרפיים מועסקים במגוון רחב של ארגונים ברחבי התעשייה. המגוון משתנה מסוכנויות שיווק תוכן וסוכנויות דיגיטל ועד סטודיו לעיצוב וחברות פרסום. תעשיית המעצבים הגרפיים העצמאיים מיוצגת על ידי למעלה ממיליון אנשים ברחבי העולם.
על מנת לנהל את עסקיהם בצורה יעילה ויעילה, אולפני עיצוב גרפי משתמשים בכלי תוכנה שונים לניהול ייצור כמו תוכנות לניהול פרויקטים, תוכנות לניהול תיקים או תוכנות מסחר אלקטרוני המאפשרות להם לעקוב אחר הפרויקטים של לקוחותיהם בצורה מסודרת.
—
מעצב גרפי הוא מישהו שמעצב פתרונות תקשורת חזותית ותדמית. הם משתמשים בסגנונות עיצוב שונים כדי ליצור אסתטיקה ייחודית בלתי נשכחת, משפיעה ומרוממת את המותג או העסק שלך.
עבודתו של מעצב גרפי יכולה לשמש בתעשיות רבות כגון הוצאה לאור, פרסום, אדריכלות, אמנות, אופנה ועיצוב ועוד. אבל אחד מסוגי העבודה הנפוצים ביותר עבור מעצבים גרפיים הוא עיצוב לוגו.
בעידן הדיגיטלי הזה עם כל כך הרבה תוכן שנוצר מדי יום, קשה להתבלט מהקהל בלי לוגו חזק. מעצב גרפי מקצועי יעזור לך לבנות לוגו שייצג ביעילות את המותג או העסק שלך בכל הפלטפורמות הדיגיטליות – מהדפוס לאתר ועד לערוצי המדיה החברתית בין היתר.
באמצעות המומחיות שלנו בעיצוב יצירתי ושיווק מיתוג, נוכל לעזור לעסק שלך לעשות צעדים נועזים לקראת הצלחה עם שירות תיק עיצוב הלוגו המקוון המדהים שלנו!
—
בעזרת סיוע אדובי, מעצבים מסוגלים ליצור לוגואים איכותיים ביעילות מרבית.
סיוע אדובי מסייע ביצירת עיצובים מותאמים אישית וייחודיים, דבר שיכול להיות קשה עבור מעצבים ללא אדובי. למעצבים גרפיים יש כעת את הכוח לעצב לוגו במהירות שלהם, מה שהיה לוקח להם ימים קודם לכן.
תיקי עיצוב גרפי מורכבים בדרך כלל תוך שימוש במגוון אמצעים דיגיטליים מעיצוב בעזרת מחשב (CAD), יישומים מבוססי אינטרנט וחבילות תוכנות גרפיקה ממוחשבת תלת-ממדית המסוגלות להציג אובייקטים פיזיים או אנשים בחלל תלת-ממדי.
—
אחד התפקידים הנפוצים ביותר בעיצוב דיגיטלי הוא של מעצב. ישנם סוגים רבים של מעצבים, ולכן קשה לחברות להעסיק אדם אחד לכל צרכי העיצוב. עם זאת, אם אתה יכול למצוא אנשים מיוחדים מאוד אלה שיש להם ידע בעיצוב UX/UI, איור 3D, עיצוב אינפוגרפי ויצירתיות פרסום.
מעצבים ממלאים תפקיד חשוב ביצירת חוויות דיגיטליות בלתי נשכחות ויעילות שהמשתמשים יאהבו. הם יוצרים ממשקים שמקלים על אנשים לבצע את המשימות שלהם תוך שמירה על גישה מינימליסטית. לעתים קרובות הם מעלים רעיונות חדשים כדי לשפר את העיצובים הקיימים ולהביא אותם לחיים.
מאיירי תלת מימד רבים או מעצבי אינפוגרפיה עובדים כפרילנסרים במקום לעבוד בבית בחברה או בסוכנות. הם עובדים מרחוק על פרויקטים שונים תחת לקוחות שונים מכיוון שהם אינם זקוקים להטבה המסופקת על ידי המעסיק כגון ביטוח בריאות או 401Ks. הלקוחות שלהם כוללים עסקים קטנים כמו מסעדות או פרסומים בתקשורת כמו עיתונים ומגזינים שבהם הם מייצרים ויזואליה לפרסומות שעוזרות להגביר את המכירות
—
הם מובילים צוותים יצירתיים במונחים של יצירת רעיונות ועיצוב. הם צריכים לתקשר את הרעיונות שלהם ולבנות אבות טיפוס תוך ניהול מועדים.
קבלת הדרכת יכולה להיות מועילה מכיוון שהיא חוסכת זמן, כסף ומפחיתה את המאמצים הדרושים ליצירת רעיונות.
—
מעצב UI/UX הוא מומחה ביצירת ממשקים ידידותיים למוח. הם נקראים לעתים קרובות כדי להקל על אפליקציות ואתרי אינטרנט לניווט ולנווט. כיום, מעצב UX/UI חייב להיות יצירתי, לא רק בקיא בעקרונות UX.
למרבה המזל, שם התחום של עיצוב פרסום דיגיטלי בא שימושי. כתוצאה מכך, הם נמצאים כיום בשימוש לעתים קרובות יותר באולפני פרסום. בשנים האחרונות, יש ביקוש מוגבר למספרי סיפורים דיגיטליים שיכולים ליצור מודעות שגורמים לאנשים להתרגש מהמותג או המוצר שלהם. מעצבים אלה משתמשים במערך הכישורים והמומחיות שלהם בסיפור סיפורים כדי ליצור מסעות פרסום שמתחברים לצרכנים מבחינה רגשית ומוכרים מוצרים ביעילות
תהליך יצירת התוכן לחברות הופך לקשה יותר ויותר עם התחרות הגוברת על הקהלים. החשיבות של יצירתיות וסיפור סיפורים גרמו למעצבים אלה להיות בעלי יתרון על פני מעצבים אחרים בכל הנוגע להפצת עיצובים ייחודיים שירתקו את הקהל, מה שיביא לעלייה באחוזי הצלחה עם יותר
—
יש הרבה צורות שונות של קריאייטיב שעוזרות למותגים להפוך את המוצרים שלהם למושכים. דיסציפלינות יצירתיות אלו מתמחות בצורות שונות של עיצוב.
קשה למצוא מעצבים בעלי כישורים ייחודיים. למעצבים שיש להם כישרון באיור תלת מימד, מעצבי UX/UI, מעצבי אינפוגרפיקה וקריאייטיבים פרסומיים יש את היכולת להפוך את כישוריהם למשרות בעלות שכר גבוה עם לוחות זמנים גמישים ומשימות מאתגרות.
—
תיאור מקרה של תעשיית מאיירי התלת מימד
במחקר זה, חקרנו את הקשרי הייצור ותהליכי העבודה של שלוש תעשיות יצירתיות שונות: מאיירי תלת מימד, מעצבי UX/UI ומעצבים אינפוגרפיים. חקרנו גם כיצד תעשיות אלה הגיבו לטכנולוגיות מתפתחות. בעיצוב עבור שלושת התעשיות הללו, התמקדנו בכמה חברות היי-טק שהיו מובילות בתחומן.
תעשיית מאיירי תלת מימד: Makerspace יצרה כלי שיתופי כדי לעזור ללקוחות שלהם לדמיין פרויקטים לפני שהם מתחילים לעבוד עליהם – הם מסוגלים לקשר עם יוצרים אחרים באמצעות כלים כמו SketchUp ו-Unity.
תעשיית מעצבי UX/UI: צוות דיגיטלי כדי לפקח על תהליך הייצור שלהם לצורך יעילות באיסוף הנתונים. הם מספקים סקירה כללית של התקדמות הפרויקט על ידי מתן תובנות מפרויקטים קודמים ונתוני ניתוח מאתרי עבודה עם שילוב Zendesk Chatbot.
תעשיית מעצבי אינפוגרפיקה: הצוות ב-Chartbeat משלב צ’אטבוטים בזרימת העבודה שלהם על ידי שילוב
—
ככל שתחום העיצוב הולך וגדל, מספר אנשים מעוניינים להיות מעצבים. אבל לרבים אין את הכישורים לעבור את תוכניות העיצוב הקפדניות.
אוניברסיטאות ובתי ספר לעיצוב רבים פיתחו התמחויות עם התמקדות בפרויקטים דיגיטליים ומדיה חברתית. תוכניות אלו מעניקות הכשרה למי שרוצה להיות מעצבים דיגיטליים, מעצבי UX/UI, מאיירי תלת מימד, מעצבי אינפוגרפיקה, קריאייטיבים פרסומיים ועוד. תוכנית הלימודים של התוכנית מכסה הכל, החל מיסודות אמנות ועד יסודות קידוד.
סוכנויות דיגיטליות פונות יותר ויותר לפרילנסרים בתחומים שונים כדי ליצור את הקמפיינים הדיגיטליים שלהם כגון משווקי תוכן, מעצבים גרפיים או עורכי וידאו. כך הם יכולים להתפאר בצוות כוכבים שלא יכול להיות מנוהל על ידי אף אדם בודד אבל הוא עדיין מגובש מספיק כדי שיוכל לעבוד יחד כצוות ולייצר עבודה איכותית המייצרת החזר ROI ללקוחות שלהם בצורה של לידים במכירות, מעורבות או נאמנות
“הביקוש לפרילנסרים גדל משמעותית בשנים האחרונות עקב השינוי
פרילנסרים הפכו לחלק בלתי נפרד מכוח העבודה. זה נובע מהביקוש המוגבר לאנשים עם כישורים יצירתיים שיכולים לעבוד מרחוק ולספק כלים, ציוד ואספקה משלהם. במהלך השנים האחרונות, מספר הפרילנסרים באמריקה עלה מ-10 מיליון ל-12 מיליון.
—
מטרת מיתוג גרפיקה היא לקדם חברה מבפנים, מבחוץ ומקוון. הוא נועד לשמש עובדים וכן לקוחות ושותפים על מנת להציג חברה או שירותיה. החבילה כוללת גם אלמנט למטרות שיווק.
מהן המטרות העיקריות של גרפיקה למיתוג?
המטרות העיקריות של גרפיקה מיתוגית הן הצגת חברה, שמירה על נאמנות הלקוחות והגדלת המכירות.
מה עליי לכלול בחבילה גרפית למיתוג?
לכל חלק יש סט דרישות משלו אז הקפד לבדוק עם המעצב הגרפי שלך לפני תחילת עבודת העיצוב. חלקים מסוימים עשויים לדרוש תמונות בסגנון מקצועי, בעוד שאחרים צריכים איורים שמספרים את הסיפורים מאחורי הערכים והאישיות של המותגים. כלל אצבע טוב: אם אתה לא בטוח מה אתה רוצה לכלול, שאל את המעצב הגרפי שלך!
—
גרפיקה למיתוג, הידועה גם כחומרי שיווק חזותיים, הן התמונות המייצגות את המותג או העסק שלך. ניתן להשתמש בהם בכל צורה של שיווק, כולל מדיה חברתית ועיצוב אתרים.
טעות נפוצה היא שהם יעילים אך ורק ברמה הוויזואלית. עם זאת, גרפיקה מיתוגית יכולה להיות יעילה גם ברמת הטקסט. גרפיקת מיתוג מבוססת טקסט יכולה להעביר מידע על מוצר או שירות ספציפי בצורה קלה להבנה כדי להגביר את שיעורי ההמרה ונאמנות הלקוחות.
המטרות העיקריות של גרפיקת מיתוג הן כדלקמן:
1) לתקשר את הזהות והאישיות של החברה שלך ללקוחות 2) ליצור מודעות למותג 3) להגביר את המעורבות החברתית
—
גרפיקת מיתוג משמשת למטרות רבות. הם משמשים בפרסום ושיווק, כדי להגיע לשוק יעד, כחלק מעיצוב אתרים ועוד. הם יכולים לשמש בחומרי הדפסה או כתמונות מדיה חברתית.
עליך להחליט מהן המטרות העיקריות של חבילת הגרפיקה שלך ולאחר מכן לכלול את כל מה שאתה צריך שהגרפיקה תייצג. קחו בחשבון שאין דרישות מוגדרות למה שצריך לכלול בחבילה גרפית כדי שתוכלו באמת להשתולל עם זה. אתה צריך גם להשתמש באינפוגרפיקה כדי ליצור רעיונות או ליצור אחד בעצמך אם אתה צריך אחד!
עם זאת, ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני השימוש בחבילה גרפית למיתוג. כמה גורמים כוללים אם יש לך זמן או תקציב להשקיע ביצירת חזותי משלך ואם הם מתאימים לאסטרטגיית המיתוג הכוללת שלך
—
חווית משתמש היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל מוצר או שירות. זה משפיע על תהליך קבלת ההחלטות של המשתמשים.
ישנם כמה עקרונות בסיסיים המרכיבים כיצד ניתן לשפר את חווית המשתמש שלך על ידי יישום אסטרטגיות עיצוב UX: “אל תניח הנחות לגבי משתמשים, אל תמהר לבנות משהו ואל תניח שממשק חדש ימנע מאנשים עֲזִיבָה.”
—
חווית משתמש היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בהצלחת החברה. יש לזה השפעה עצומה על הביצועים והרווחיות הכוללים של החברה.
מהם ההיבטים החשובים של חווית משתמש?
המרכיבים המרכזיים של חווית משתמש נהדרת הם:
החוויה צריכה להיות קלה להבנה ולשימוש, היא צריכה להיות מהירה וקלה למצוא מוצרים או שירותים, היא צריכה להיות בלתי נשכחת ומרתק, היא צריכה לאפשר למשתמשים להשיג את המטרות שלהם, והיא צריכה לספק החזר מצוין על ההשקעה.
למידע נוסף על היבטים אלה, עיין במאמר: החשיבות של UX: מהי חווית משתמש?
—
חווית משתמש היא כולה לספק חוויה יוצאת דופן ומרתקת למשתמשים. ישנם היבטים רבים שתורמים לחוויית המשתמש כגון היבטים חזותיים, קוגניטיביים, תחושתיים ורגשיים.
כמה היבטים חשובים של חווית משתמש הם:
– עיצוב האתר חייב להיות אסתטי ויעיל
– האתר צריך לספק גישה נוחה למידע הדרוש
– עליו להיות מסוגל לספק מעבר חלק בין הדפים
– האתר צריך לאפשר למשתמשים להבין מה הם יכולים לעשות באתר
—
חווית משתמש (UX) היא תוצאה של אינטראקציה של משתמש עם מוצר או שירות. הוא מקיף מגוון רחב של דיסציפלינות כולל הנדסת תוכנה, עיצוב גרפי, עיצוב תעשייתי ושיווק.
כמה חברות גדולות מתמקדות בחוויית משתמש ויוצרות אפליקציות המתמקדות בשיפור השימושיות. במקרים רבים, אפליקציות אלו נוצרו עם סיוע בינה מלאכותית על מנת לשפר את הביצועים שלהן.
ככל שאנו עוברים לעולם דיגיטלי יותר ויותר, תפקידם של אנשי UX הופך חשוב יותר לחברות ומותגים. הם עובדים על שיפור האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם מוצרים באמצעות עיצובים טובים יותר ושיטות חדשות כגון מציאות רבודה או מערכות מבוקרות קול.
—
חווית משתמש היא מערכת היחסים בין המשתמש למוצר. זהו מונח המשמש לתיאור עד כמה אדם אוהב משהו או מרגיש לגביו.
חווית המשתמש יכולה לנוע בין תגובות פיזיות לרגשיות המשתנות בהתאם לגורמים שונים וכן בהתאם לסוג המוצר.
—
המונח ‘חווית משתמש’ משמש בדרך כלל להתייחס לסכום כל הרגשות שמשתמש חש בעת אינטראקציה עם מוצר. ניתן לשפר את חווית המשתמש על ידי ביצוע שינויים בעיצוב של מוצרים, כמו גם באופן האינטראקציה איתם.
ישנם שלושה היבטים חשובים של חווית משתמש:
– חווית תחושה: רגשות כמו שמחה, התרגשות, גאווה ואושר הם כולם חלק מחוויית המשתמש.
– חווית ראייה: המראה החזותי והאופן שבו דברים נראים על המסך יכולים להשפיע על האם אדם ישתמש במוצר או לא. אז כדאי לשים לב כאן כי זה משפיע מאוד על התפיסה והתחושות הכלליות של המשתמשים לגבי המוצר שלך.
– ניסיון בעשייה: כאשר אנשים משתמשים במוצר שלך, לעתים קרובות הם מרגישים שהצליחו לאחר השימוש בו.